Відомості про коледж
- Деталі
- Автор: Miroshnikova_Anastasiya
-
Опубліковано: 14 Травень 2013
-
Перегляди: 5978
ДВНЗ «Криворізький національний університет», Факультет інформаційних технологій здійснює підготовку фахівців з:
галузі знань 12 «Інформаційні технології»
за спеціальностями:галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування»
за спеціальністю:галузі знань 01 «Освіта»
за спеціальностями:- 015 – Професійна освіта (спеціалізація – комп’ютерні технології)
- 015 – Професійна освіта (спеціалізація – електротехнології та електромеханіка)
Детальну інформацію про факультет та спеціальності подано на офіційному сайті університету http://www.knu.edu.ua та факультету http://fit.knu.edu.ua
Контактна інформація:
• Факультет: (056) 409-06-25
• Е-mail: dekan_fit @ knu.edu.ua
• За додатковою інформацією звертайтеся до приймальної комісії за телефоном: (0564) 74-16-16
• Е-mail: dekan_fit @ knu.edu.ua
• За додатковою інформацією звертайтеся до приймальної комісії за телефоном: (0564) 74-16-16
• Адреса університету: 50027, м. Кривий Ріг, вул. Віталія Матусевича, 11
• Телефони підготовчого відділення:(0564) 74-31-30
• Телефони підготовчого відділення:(0564) 74-31-30
- Деталі
- Автор: Miroshnikova_Anastasiya
-
Опубліковано: 14 Травень 2013
-
Перегляди: 4488
015 – Професійна освіта (спеціалізація – комп’ютерні технології) (бакалавр, магістр)
Студенти цієї спеціальності отримують ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку в галузі:
– програмування у різних середовищах; –побудови інформаційних систем для управління та навчання; –роботи з інтелектуальними, зокрема, експертними системами; –роботи із мережевими технологіями, Internet-технологіями, Web-дизайном; –роботи з мультимедійними засобами, засобами широкоформатної демонстрації та побудови презентацій; –роботи з системами автоматизованого проектування; –загальної та вікової психології, психології праці; –методики організації та проведення занять із комп’ютерних дисциплін у вищих професійних навчальних закладах.
Робота, яку зможуть виконувати:
–створювати та використовувати комп’ютерні технології під час управління та навчання;
– передавати знання психолого-педагогічної та інженерної (комп’ютерні технології) галузей учням професійно-технічних навчальних закладів під час управління та навчання, студентам ВНЗ.
– психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання
– передавати знання психолого-педагогічної та інженерної (комп’ютерні технології) галузей учням професійно-технічних навчальних закладів під час управління та навчання, студентам ВНЗ.
– психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання
Як фахівці галузі керування технічними процесами зможуть обіймати такі посади:
– техніка-програміста;
– оператора електронно-обчислювальної техніки;
– референта; адміністративного секретаря;
– інженера.
– оператора електронно-обчислювальної техніки;
– референта; адміністративного секретаря;
– інженера.
Як фахівці освітньої галузі зможуть обіймати такі посади:
– викладача практичного навчання комп’ютерних технологій ВНЗ;
– методиста вищої категорії;
– асистента;
– молодшого наукового співробітника;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора (майстра) виробничого навчання;
– методолога.
– методиста вищої категорії;
– асистента;
– молодшого наукового співробітника;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора (майстра) виробничого навчання;
– методолога.
Відмінності від інших спеціальностей ФІТ:
У процесі підготовки фахівців спеціальності 015 – Професійна освіта (спеціалізація – комп’ютерні технології) здійснюється підготовка подвійної спеціалізації: педагогічної та інженерної галузі комп’ютерних технологій.
Студенти оволодівають інженерними компетенціями комп’ютерної галузі; навичками створення і використання різноманітних комп’ютерних технологій під час управління та навчання; отримують ґрунтовну психолого-педагогічну підготовку.
Паралельно опановують методиками викладання фахових дисциплін та мають право викладати комп’ютерні та психолого-педагогічні дисципліни у вищих навчальних закладах.
- Деталі
- Автор: Miroshnikova_Anastasiya
-
Опубліковано: 14 Травень 2013
-
Перегляди: 4447
122 – Комп’ютерні науки (бакалавр, магістр)
Студенти цієї спеціальності отримують ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку в галузі:
– складних розподілених інформаційних систем;
– захисту інформації в інформаційних системах та створенні комплексних систем захисту;
– інженерії знань та системи штучного інтелекту, системи прийняття рішень;
– комп’ютерної графіки, веб-сервісів, сервіс-орієнтованих інформаційних систем;
– проектування комп'ютеризованих систем управління;
– інтеграції інформаційних систем (включаючи апаратне, програмне, інформаційне забезпечення, телекомунікації).
Робота, яку зможуть виконувати:
– програмувати мовами C, C ++, C #, Java;
– створювати і управляти ІТ-проектами;
– розробляти та впроваджувати системи корпоративного управління;
– розробляти мобільні додатки для Android, Windows Phone, iOS;
– працювати з базами даних;
– розробляти інтернет-сайти та людино-машинні інтерфейси із застосуванням Web-технологій, Web-дизайну, комп'ютерної графіки та електронної комерції;
– математичне моделювання та оптимізацію складних комп'ютерних систем.
– створювати і управляти ІТ-проектами;
– розробляти та впроваджувати системи корпоративного управління;
– розробляти мобільні додатки для Android, Windows Phone, iOS;
– працювати з базами даних;
– розробляти інтернет-сайти та людино-машинні інтерфейси із застосуванням Web-технологій, Web-дизайну, комп'ютерної графіки та електронної комерції;
– математичне моделювання та оптимізацію складних комп'ютерних систем.
Зможуть обіймати такі посади:
– бізнес-аналітика, аналітика комп'ютерних систем;
– менеджера проектів;
– розробника інтелектуальних та інформаційних систем;
– системного архітектора;
– програміста Java, C ++, C #, PHP;
– фахівця з QualityControl, QualityAssurance;
– розробника та адміністратора баз даних MySQL, Oracle;
– системного адміністратора.
– менеджера проектів;
– розробника інтелектуальних та інформаційних систем;
– системного архітектора;
– програміста Java, C ++, C #, PHP;
– фахівця з QualityControl, QualityAssurance;
– розробника та адміністратора баз даних MySQL, Oracle;
– системного адміністратора.
Можлива додаткова сертифікація за курсами:
– Основи інформаційних технологій – IT Essentials (Cisco).
– Сертифікація Microsoft Technology Associate; Microsoft Office Specialist.
– Сертифікація Microsoft Technology Associate; Microsoft Office Specialist.
Відмінності від інших спеціальностей ФІТ:
Спеціальність 122 – Комп’ютерні науки – визначається найбільш широким охопленням дисциплін інформаційних технологій із підготовки фахівців, які володіють навичками основних напрямків – алгоритмічного мислення, моделювання, програмування та проектування систем.
- Деталі
- Автор: Miroshnikova_Anastasiya
-
Опубліковано: 14 Травень 2013
-
Перегляди: 4299
015 – Професійна освіта (спеціалізація – електротехнології та електромеханіка) (бакалавр, магістр)
Студенти цієї спеціальності отримують ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку в галузі:
– забезпечення справного стану, безаварійної та надійної роботи електромеханічних пристроїв та обладнання; – профілактичного обслуговування та ремонту електромеханічного обладнання; – розробки перспективних планів підвищення енергоефективності електромеханічного обладнання; – педагогічної діяльності з електротехнічних та електромеханічних дисциплін у вищих професійно-технічних навчальних закладах.
Робота, яку зможуть виконувати:
– створювати та використовувати енергоефективне електромеханічне обладнання під час управління та навчання;
– передавати знання психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання учням професійно-технічних навчальних закладів, студентам ВНЗ.
– передавати знання психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання учням професійно-технічних навчальних закладів, студентам ВНЗ.
Як фахівці галузі керування технічними процесами зможуть обіймати такі посади:
– техніка-програміста;
– молодшого інженера контрольно-вимірювальних приладів;
– молодшого інженера-наладчика електрообладнання електромеханічних систем;
– молодшого інженера-наладчика автоматизованих систем керування;
– молодшого інженера-наладчика електроприводів промислових установок;
– майстра виробничої дільниці;
– майстра майстерні спеціальної техніки й обладнання (промисловості);
– майстра із комплексної автоматизації та телемеханіки;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій;
– технолога-наставника.
– молодшого інженера контрольно-вимірювальних приладів;
– молодшого інженера-наладчика електрообладнання електромеханічних систем;
– молодшого інженера-наладчика автоматизованих систем керування;
– молодшого інженера-наладчика електроприводів промислових установок;
– майстра виробничої дільниці;
– майстра майстерні спеціальної техніки й обладнання (промисловості);
– майстра із комплексної автоматизації та телемеханіки;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій;
– технолога-наставника.
Як фахівці освітньої галузі зможуть обіймати такі посади:
– викладача спеціальних дисциплін та майстра виробничого навчання професійного навчального закладу; технолога-наставника;
– методиста вищої категорії; асистента; методолога;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій.
– методиста вищої категорії; асистента; методолога;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій.
Відмінності від інших спеціальностей ФІТ:
У процесі підготовки фахівців спеціальності 015 – Професійна освіта (спеціалізація – електротехнології та електромеханіка) здійснюється підготовка подвійної спеціалізації: педагогічної та галузевої – електротехнології та електромеханіка.
Студенти оволодівають компетенціями електротехнічної галузі під час управління та навчання; отримують ґрунтовну психолого-педагогічну підготовку.
Паралельно опановують методиками викладання фахових дисциплін та мають право викладати електротехнічні та психолого-педагогічні дисципліни у вищих навчальних закладах.
- Деталі
- Автор: Miroshnikova_Anastasiya
-
Опубліковано: 14 Травень 2013
-
Перегляди: 4715
151 – Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології (бакалавр, магістр, PhD, доктор наук)
Студенти цієї спеціальності отримують ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку в галузі:
– автоматики та інтелектуальних комп'ютерно-інтегрованих технологій; – архітектури та програмування промислових контролерів; – 3D-моделювання та мехатроніки; – розробки та супроводження програмно-технічних комплексів АСУ ТП і технічних засобів автоматизації; – розробки програмного забезпечення в області Industrial Automation Systems, автоматизації бізнес-процесів.
Робота, яку зможуть виконувати:
– розробляти та підтримувати функціонування автоматизованих систем управління виробничими процесами на базі новітніх мікропроцесорних пристроїв;
– проектувати і керувати сучасними промислово-технологічними комп'ютерними системами і мережами;
– здійснювати планування, оптимізацію та інтелектуалізацію виробничих процесів;
– розробляти та підтримувати експлуатацію систем із числовим програмним управлінням технічними засобами;
– виконувати діагностику роботи цифрових пристроїв і систем управління;
– розробляти та адмініструвати бази даних (Oracle, MySQL, Visual FoxPro).
– проектувати і керувати сучасними промислово-технологічними комп'ютерними системами і мережами;
– здійснювати планування, оптимізацію та інтелектуалізацію виробничих процесів;
– розробляти та підтримувати експлуатацію систем із числовим програмним управлінням технічними засобами;
– виконувати діагностику роботи цифрових пристроїв і систем управління;
– розробляти та адмініструвати бази даних (Oracle, MySQL, Visual FoxPro).
Зможуть обіймати такі посади:
– інженера-програміста АСУ ТП;
– техніка-програміста (промислова автоматизація);
– аналітика програмних комплексів і комп'ютерно-інтегрованих систем;
– фахівця з комп'ютерних систем управління, автоматики та обробки інформації;
– інженера з організації виробничого процесу;
– координатора і менеджера Hi-Tech, IT-проектів.
– техніка-програміста (промислова автоматизація);
– аналітика програмних комплексів і комп'ютерно-інтегрованих систем;
– фахівця з комп'ютерних систем управління, автоматики та обробки інформації;
– інженера з організації виробничого процесу;
– координатора і менеджера Hi-Tech, IT-проектів.
Можлива додаткова сертифікація за курсами:
– Сертифікація знань у галузі автоматики від компаній Schneider-Electric та FESTO.
– Сертифікація Microsoft Technology Associate; Microsoft Office Specialist.
– Сертифікація Microsoft Technology Associate; Microsoft Office Specialist.
Відмінності від інших спеціальностей ФІТ:
Студенти спеціальності отримують найбільш широкий спектр технічних знань, які визначаються впровадженням комп'ютерних систем автоматики і управління в усіх галузях техніки і технологій.
Фахівці мають високий рівень комп'ютерної, електротехнічної та системотехнічної підготовки, здатні вирішувати завдання автоматизації діючого виробництва і створення нових систем автоматизації на базі інформаційних технологій.