«Історія всесвітніх брендів»

16 жовтня у Відокремленому структурному підрозділі «Гірничо-електромеханічний фаховий коледж Криворізького національного університету» відбувся відкритий захід «Історія всесвітніх брендів».

Захід організувала комісія економічних дисциплін та менеджменту. Учасниками події стали здобувачі освіти груп МТ-25 1/9, ЕП-24 1/9 і ЕП-23 1/9.

Під час заходу здобувачі освіти груп ЕП-24 1/9 і ЕП-23 1/9 презентували цікаві та змістовні доповіді про такі світові бренди:

  • світовий вплив бренду Patagonia;
  • історію та культовий статус бренду CONVERSE;
  • концепції бренду COCA-COLA;
  • історію створення, бізнес та засновників легендарного бренду Nestle;
  • започаткування та бізнес-проєкти Amazon;
  • шлях до світового успіху JYSK.

Присутні не лише дізналися багато нового та пізнавального, а й отримали задоволення від частування — гарячого шоколадного напою відомого бренду та смачних тістечок.