«Історія всесвітніх брендів»
16 жовтня у Відокремленому структурному підрозділі «Гірничо-електромеханічний фаховий коледж Криворізького національного університету» відбувся відкритий захід «Історія всесвітніх брендів».
Захід організувала комісія економічних дисциплін та менеджменту. Учасниками події стали здобувачі освіти груп МТ-25 1/9, ЕП-24 1/9 і ЕП-23 1/9.
Під час заходу здобувачі освіти груп ЕП-24 1/9 і ЕП-23 1/9 презентували цікаві та змістовні доповіді про такі світові бренди:
- світовий вплив бренду Patagonia;
- історію та культовий статус бренду CONVERSE;
- концепції бренду COCA-COLA;
- історію створення, бізнес та засновників легендарного бренду Nestle;
- започаткування та бізнес-проєкти Amazon;
- шлях до світового успіху JYSK.
Присутні не лише дізналися багато нового та пізнавального, а й отримали задоволення від частування — гарячого шоколадного напою відомого бренду та смачних тістечок.











