Пам'ятка здобувачам освіти


ПАМЯТКА ВИКЛАДАЧУ

Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності  метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових (творчих) досягнень .

Дотримання академічної доброчесності педагогічними

працівниками передбачає:

-       посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

-       дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

-       надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (творчу) діяльність;

-       контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

-       об’єктивне оцінювання результатів навчання.

Порушеннямакадемічної доброчесності вважається:

 -       академічний плагіат – оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження та/або відтворення опублікованих текстів інших авторів без зазначення авторства;

-       самоплагіат – оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових результатів;

-       фабрикація – вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;

-       фальсифікація – свідома зміна вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;

-       списування –виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;

-       обман – надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація;

-       хабарництво – надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;

-       необєктивне оцінювання – свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

Види академічної відповідальності дляпедагогічних працівників:

-          відмова у присудженні кваліфікаційної категорії в разі вчинення академічного плагіату, самоплагіату, фабрикації та фальсифікації;

-          позбавлення кваліфікаційної категорії  в разі вчинення академічного плагіату, самоплагіату, фабрикації та фальсифікації;

-          позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи обіймати визначені законом посади в разі хабарництва;

-          догана в разі приниження людської гідності або дискримінації будь-якого учасника освітнього процесу чи в інший спосіб посягання на права людини, несанкціоновану співпрацю;

-          позбавлення на певний строк премій, надбавок, інших заохочень, визначених чинним трудовим законодавством, Колективним договором, внутрішніми локальними правовими актами в разі приниження людської гідності або дискримінації будь-якого учасника освітнього процесу чи в інший спосіб посягання на права людини, обману та академічного шахрайства, ​необ’єктивного оцінювання, надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;

-          звільнення в разі хабарництва.



Корисна література

Медичний пункт коледжу знаходиться на першому поверсі навчально-лабораторного корпусу № 2

 Площа пункту складає 31,2 м2

Медичну допомогу в коледжі надає медична сестра

Береславець Вікторія Георгіївна

Медпункт здійснює свою діяльність у відповідність до встановлених нормативно-правових актів, які регламентують організацію надання медичної допомоги в коледжі та відповідає всім санітарно-гігієнічним вимогам.

Пункт веде медичну, протиепідемічну, санітарно-навчальну роботу; надає першу медичну допомогу всім учасникам освітнього процесу; здійснює контроль за санітарно-гігієнічним станом у коледжі; а також проводить різні заходи зі збереження та зміцнення здоров’я здобувачів освіти.

У коледжі організована Електронна скринька довіри, на яку кожен, кому небайдужа доля коледжу, – здобувач освіти, абітурієнт, співробітник – може повідомити інформацію, важливу для забезпечення повноцінного функціювання та покращення діяльності нашого закладу.

Скринька довіри – це місце, де ви можете анонімно розмістити запитання, побажання та пропозиції.
Усі повідомлення будуть вивчатися, в тому числі – анонімні.
З приводу випадку корупції скарги просимо надсилати на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Також учасник освітнього процесу може подати скаргу особисто або на електронну пошту закладу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Скарги розглядаються від 14 до 30 днів з дня їх надходження.
Адміністрація коледжу гарантує повну конфіденційність.

 

 

Криворізький гірничо-електромеханічний фаховий коледж Криворізького національного університету належить до навчальних закладів Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України державної форми власності.

Коледж був створений як Криворізький машинобудівний згідно Постанови Раднаргоспу Дніпропетровського економічно-адміністративного району УРСР №103 від 22.03.1962 р. З підпорядкуванням Міністерству чорної металургії УРСР наказом МЧМ УССР № 494 від 27.12.1967 р. коледж перейменований в Гірничомеханічний. Відкритий коледж був з метою забезпечення фахівцями машинобудівних підприємств, ремонтних підрозділів металургійних та гірничозбагачувальних комбінатів, інших підприємств Криворіжжя та України з таких спеціальностей: «Ливарне виробництво», «Технологія зварювального виробництва», «Підйомно-транспортні машини», «Кисневі машини і апарати», «Кисневі машини та апарати», «Монтаж металевих та залізобетонних конструкцій», «Монтаж та ремонт промислового обладнання». Підготовка фахівців відбувалася за трьома формами навчання – денної, вечірньої, заочної.

Детальніше...