- Деталі
- Автор: Skirchak Vladislav
-
Категорія: Викладачу
-
Опубліковано: 15 Травень 2018
-
Перегляди: 4598

Про склад атестаційної комісії І рівня щодо проведення атестації педагогічних працівників у_2023-2024
- Деталі
- Автор: Skirchak Vladislav
-
Категорія: Викладачу
-
Опубліковано: 15 Травень 2018
-
Перегляди: 4575
Психологічна служба Відокремленого структурного підрозділу «Гірничо-електромеханічний фаховий коледж Криворізького національного університету» – це структурний підрозділ, який у своїй діяльності забезпечує психологічний і соціальний супровід освітнього процесу в коледжі.
Діяльність психологічної служби забезпечують:

Практичний психолог – Бевза Людмила Юріївна (з 2018 року)
Освіта: Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

Соціальний педагог – Ящук Катерина Василівна (з 2019 року)
Освіта: Запорізький національний університет
Проблема, над якою працює психологічна служба коледжу: створення сприятливих соціально-психологічних умов для формування самодостатньої та внутрішньо гармонійної особистості в період нестабільних умов життя.
Основні завдання:
- захист психічного здоров’я і соціального благополуччя всіх учасників освітнього процесу в період нестабільних умов життя;
- виявлення труднощів у процесі адаптації та проведення адаптаційних заходів зі здобувачами освіти нового набору;
- повсякденна систематична психологічна допомога та емоційна підтримка всіх учасників освітнього процесу в умовах військової інтервенції російської федерації в Україну;
- забезпечення своєчасного та індивідуального підходу до здобувачів освіти на основі їх соціально-психологічного вивчення, створення психологічних умов для формування у здобувачів освіти мотивації до саморозвитку;
- підвищення компетентності педагогічних працівників у напрямі надання першої психологічної допомоги та оволодіння сучасними технологіями такої допомоги;
- забезпечення психосоціальної допомоги здобувачам освіти, які пережили психотравмуючі події;
- організація допомоги кураторам груп і викладачам у питаннях вивчення індивідуальних психологічних особливостей здобувачів освіти для здійснення ефективного педагогічного спілкування у системі «викладач – студент»;
- формування психосоціальної стійкості до стресу, стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти та їх налаштування на освітню діяльність;
- профілактика негативних явищ, зокрема, запобіганню булінгу (цькуванню), протидія домашньому насильству та насильству за ознакою статі, торгівлі людьми, правопорушень, алкоголізму, наркоманії, курінню, СНІДу та суїцидальних намірів серед студентської молоді;
- формування у здобувачів освіти національних та європейських цінностей;
- формування емоційного інтелекту з метою згуртованості студентського та педагогічного колективів (розвиток емоційної обізнаності, емпатії, самомотивації, управління власними емоціями);
- формування в учасників освітнього процесу потреби набувати навички свідомого, відповідального споживання медіа-продукції, розвивати критичне мислення;
- попередження «синдрому вигорання» викладачів та створення сприятливого психологічного клімату педагогічного колективу;
- формуванню у здобувачів освіти відповідальної поведінки, культури здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я;
- популяризація та роз’яснення результатів психологічних досліджень, формування у викладачів потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в роботі зі здобувачами освіти;
- підвищення психологічної компетентності батьків (опікунів) при спілкуванні з дітьми та наданні їм підтримки.
Основні напрямки роботи психологічної служби:
- діагностична робота;
- профілактична робота;
- корекційна-розвивальна робота;
- консультативна (групова та індивідуальна) робота;
- просвітницька робота;
- організаційно-методична робота.
Принципи роботи психологічної служби:
- толерантність;
- відповідальність;
- конфіденційність;
- захист інтересів клієнта;
- почуття емпатії;
- партнерські відносини.
Працівники психологічної служби у своїй діяльності керуються Етичним кодексами психолога та соціального педагога, дотримуються академічної доброчесності, педагогічної етики, поважають гідність особистості. Вони будують свою діяльність на основі доброзичливості та довіри у співробітництві з усіма учасниками освітнього процесу.
Зі своїми питаннями ви можете звернутися до працівників психологічної служби очно або надіславши питання на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ЧЕКАЄМО НА ВАС І ЗАВЖДИ РАДІ ДОПОМОГТИ!
- Деталі
- Автор: Skirchak Vladislav
-
Категорія: Викладачу
-
Опубліковано: 28 Січень 2021
-
Перегляди: 3093
Навчання та перевірка знань з ОП та БЖ
Нові інструкції для викладачів
- Деталі
- Автор: Skirchak Vladislav
-
Категорія: Викладачу
-
Опубліковано: 02 Березень 2021
-
Перегляди: 2279
В Україні запустили застосунок WhiteribbonUA для постраждалих від домашнього насилля
Він виглядає як календар і має прямий зв'язок із поліцією. Також в додатку зібрані номери телефонів усіх служб екстреного виклику. Є можливість пошуку найближчого центру підтримки.
Якщо постраждалій людині необхідно втекти, є інструкція, як терміново зібрати сумку та що треба із собою взяти. А ще там можна пройти тест, і виявити чи є ваші стосунки токсичними.
Переходьте на сторінку STOP ABUSE UKRAINE та дізнавайтеся, де завантажити та як активувати додаток.
Дедалі частіше в мережі набувають розголосу випадки нападів, докучань та домагань у потягах Укрзалізниці. Не менша кількість подібних злочинів залишається замовчаною. Надзвичайно важливо знати, як діяти в подібних ситуаціях. Гортайте карусель, щоб дізнатись алгоритм дій, та зберігайте, щоб завжди мати під рукою
- Деталі
- Автор: Skirchak Vladislav
-
Категорія: Викладачу
-
Опубліковано: 02 Березень 2021
-
Перегляди: 2198
Як говорити щоб тебе почули?
Куди звертатися за допомогою для дитини, яка опинилася у складних життєвих обставинах:
- звернутися до вищевказаних суб’єктів виявлення та/або організації соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- зателефонувати на урядову «гарячу лінію» за номером 15-45 (цілодобово, безкоштовно), де можна отримати вичерпну інформацію та консультацію, куди звертатися за допомогою у конкретній ситуації;
- зателефонувати до поліції 102 або звернутися до найближчого відділу поліції у разі, якщо дитина стала жертвою правопорушення;
- зателефонувати на Національну «гарячу лінію» з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації: 0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного), або з мобільного 116 123 (з мобільного). Фахівці нададуть інформаційну, соціально-психологічну та юридичну підтримку;
- зателефонувати на Національну «гарячу лінію» для дітей та молоді 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного), або з мобільного 116 111 (з мобільного). Діти, підлітки та студентська молодь мають можливість анонімно і конфіденційно отримати підтримку в будь-яких складних життєвих ситуаціях, а дорослі – проконсультуватися з психологами, юристами, соціальними працівниками та соціальними педагогами щодо ситуацій, які стосуються дітей та порушення їхніх прав;
- зателефонувати до Єдиного контакт центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно). Усі діти можуть безоплатно отримати правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань, допомогу зі складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних), а також отримати послуги зі складення документів процесуального характеру, представництва та захисту.
Якщо дитина отримала тілесні ушкодження або стан її здоров’я погіршився – необхідно звернутися до сімейного лікаря або найближчого медичного закладу для отримання кваліфікованої допомоги та належного документування отриманих травм, а також звернутися до фахівців для отримання психологічної допомоги, якщо психологічний стан дитини погіршився.
Якщо виникли додаткові питання правового характеру – телефонуйте до Єдиного контакт-центру 0 800 213 103 (цілодобово, безкоштовно в межах України), де можна отримати наступну інформацію: контакти та зв’язок з усіма центрами з надання БВПД та бюро правової допомоги; консультування з питань надання безоплатної правової допомоги; інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини; надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань.

1 грудня –
Всесвітній день боротьби зі СНІДом
Безумовно, СНІД – це трагедія для всієї людської спільноти. У суспільстві ми повинні з особливим співчуттям і підтримкою ставитися до людей з ВІЛ, адже найчастіше вони відчувають себе самотніми у боротьбі зі страшною недугою.
Незважаючи на успіхи медицини, ВІЛ/СНІД все ще залишається невиліковною хворобою.
Допоки не існує вакцини чи можливості лікування, основними завданнями профілактичної роботи залишаються:
розповсюдження інформації;
захист себе та інших;
розвиток поведінкових навичок.
Стійкість ВІЛ у зовнішньому середовищі
- В сухій плямі крові, яка містить ВІЛ, активність вірусу зникає протягом кількох діб.
- У великій кількості крові при температурі 23–27 °С активність вірусу зникає через 15 діб.
- У продуктах крові, призначених для переливання, вірус може залишатися активним
протягом багатьох років, у замороженій сироватці крові – до 10 років.
• ВІЛ швидко гине при використанні дезінфекційних засобів, ультрафіолетового випромінювання. При нагріванні вище 56 °С вірус втрачає активність через 30 хвилин.
Як передається ВІЛ
Шляхи передачі ВІЛ-інфекції
1. Статевий
2. Гетеросексуальний, гомосексуальний - (при будь-яких формах статевих контактів).
3. Парентеральний
4. Через кров та інші біологічні рідини
При переливанні інфікованої крові або її компонентів.
При використанні кров’ю, інфікованою ВІЛ, шприців або інструментів.
При пересадці органів, інфікованих ВІЛ.
5. Від матері до дитини (перинатальний)
Вертикальний - під час вагітності через плаценту.
Під час пологів.
Горизонтальний - при грудному вигодовуванні дитини.
ВІЛ-ІНФЕКЦІЯ НЕ ПЕРЕДАЄТЬСЯ ПОБУТОВИМ ШЛЯХОМ:
• при дотиках, рукостисканнях, обіймах;
• через поцілунки;
• при спільному проживанні в одній квартирі;
• через посуд;
• через їжу;
• через постільну білизну, іграшки;
• через повітря (зокрема при чханні та кашлі);
• при купанні у воді;
• через ручки дверей, крани, унітази;
• через спортивне знаряддя;
• через гроші;
• при укусах комах або тварин.
Перебіг ВІЛ-інфекції
Імунна система дорослої ВІЛ-інфікованої людини протягом перших декількох років після інфікування, незважаючи на шкоду, якої завдає вірус, працює порівняно добре. В цей час немає практично ніяких симптомів захворювання, за винятком збільшення лімфатичних вузлів та легких захворювань шкіри. Більшість дорослих людей на цій стадії захворювання не підозрюють, що вони інфіковані ВІЛ. Тільки через декілька років, коли імунна система стає слабкішою, з’являються прояви захворювання, які дають підставу запідозрити ВІЛ-інфекцію.
Тривалий період, коли люди, які живуть з ВІЛ, почуваються добре, називають латентною, або прихованою, фазою захворювання. В дорослих людей вона може тривати до 5–8 років, а іноді й довше.
Прогресування ВІЛ-інфекції, окрім опортуністичних інфекцій, може супроводжуватися значною втратою маси тіла (виснаженням), ураженням центральної нервової системи (ВІЛ-енцефалопатією), розвитком пухлин. Стадію захворювання, коли імунна система ВІЛ-позитивної людини є зруйнованою, називають СНІДом, а стани, які розвиваються на цій стадії, – СНІД-індикаторними.
Відповіді на часті запитання
1. Чи існує можливість інфікуватися ВІЛ побутовим шляхом?
Ні, інфікуватися ВІЛ побутовим шляхом неможливо. Всі види побутових контактів із ВІЛ-позитивними людьми не можуть призвести до інфікування ВІЛ. ВІЛ-інфекція не може бути перешкодою спільному проживанню, використанню предметів побуту, посуду та ін. Всі види побутових контактів – рукостискання, дотики, обійми є цілком безпечними.
2. Чи означають терміни «ВІЛ» і «СНІД» одне й те ж?
Ні, терміни «ВІЛ» і «СНІД» не є синонімами. ВІЛ – це вірус імунодефіциту людини, він викликає ВІЛ-інфекцію. СНІД означає синдром набутого імунодефіциту – це одна зі стадій ВІЛ-інфекції. В людей, які живуть з ВІЛ, не на всіх стадіях захворювання спостерігається порушення стану імунної системи, тобто є імунодефіцит. Тому не в усіх ВІЛ-інфікованих розвивається СНІД. Сучасне лікування ВІЛ-інфекції дозволяє запобігти руйнуванню імунної системи і розвитку СНІДу або сприяє відновленню імунітету. У випадках відновлення імунітету в людини зникають симптоми СНІДу, але вона залишається ВІЛ-інфікованою.
3. Чи всі діти ВІЛ-позитивних матерів інфікуються ВІЛ?
Ні, не всі діти, народжені ВІЛ-інфікованими матерями, інфікуються ВІЛ. За умови відсутності профілактики передачі ВІЛ від матері до дитини ризик інфікування дитини складає 35 %. Програма профілактики передачі ВІЛ від матері до дитини дозволяє суттєво знизити цей ризик. Стратегічним завданням цієї програми є зниження ризику передачі ВІЛ від матері до дитини до 1–2 %, що надасть можливість майже всім ВІЛ-інфікованим жінкам мати здорових дітей.
4. Чи існує вакцина, що може запобігти інфікуванню ВІЛ?
www.helpme.com.ua – Національна лінія телефону довіри з питань ВІЛ/СНІДу;
www.ucdc.gov.ua – ДУ «Український центр контролю за соцхворобами МОЗ України»;
www.msmua.org – МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні»;
www.unaids.org.ua – ЮНЕЙДС, Об'єднана Программа ООН з ВІЛ/СНІДу.
Також пропонуємо нові корисні ресурси з даної тематики:
Впевненість у собі — запорука життєвого успіху
«15 кроків до впевненості в собі»
- Зізнайтеся собі у своїх сильних і слабких сторонах і відповідно сформулюйте свою мету.
- Встановіть, що для вас цінне, у що ви вірите, яким хотіли би бачити своє життя. Проаналізуйте свої плани й оцініть їх з погляду сьогоднішнього дня: що тепер для вас найголовніше.
- Докопайтеся до суті, проаналізуйте своє минуле. Спробуйте зрозуміти й вибачити тих, хто змусив вас страждати, не допоміг, хоча й мав змогу. Вибачте собі самому минулі помилки.
- Почуття провини й сорому не допоможуть вам досягги успіху. Не дозволяйте собі віддаватися їм.
- Шукайте причини своєї поведінки у фізичних, соціальних, економічних аспектах нинішньої ситуації, а не у своїх вадах.
- Не забувайте, що кожну подію можна оцінити по-різному. Такий погляд дасть вам змогу поблажливо ставитися до людей і великодушно переносити те, що може здатися приниженням чи агресивністю.
- Ніколи не говоріть просебе погано; не приписуйте собі негативних рис: "дурний", "потворний", "нездібний", "невезучий" тощо.
- Ваші дії можуть мати різну оцінку; якщо їх конструктивно критикують, скористуйтеся цим для свого блага, але не дозволяйте іншим критикувати вас як особистість.
- Пам’ятайте, що інколи поразка — це удача; з неї ви можете зробити висновок, що ставили хибну мету, не варту зусиль, а можливих неприємностей вдалося уникнути.
- Не миріться з людьми, заняттями й обставинами, які змушують вас відчувати свою неповноцінність.
- Дозволяйте собі розслабитися, дослухатися до своїх думок, зайнятися тим, що вам до душі. Так ви зможете краще зрозуміти себе.
- Вправляйтеся у спілкуванні; насолоджуйтеся відчуттям тієї енергії, якою обмінюються люди — такі несхожі та своєрідні.
- Не треба надто оберігати своє "Я" — воно значно міцніше й пластичніше, ніж вам здається; гнеться, але не ламається. Нехай краще зазнає короткочасного емоційного удару, ніж опиниться в бездіяльності й ізоляції.
- Поставте собі важливу віддалену мету, на шляху до якої треба досягти меншої, проміжної. Зважте, які засоби потрібні, щоб досягти цієї мети. Не залишайте поза увагою кожен свій успішний крок і не забувайте заохотити й похвалити себе. Не бійтеся бути нескромним, адже вас ніхто не чує.
- Ви — не пасивний об’єкт, на який звалюються неприємності, не травинка, на яку можуть наступити. Ви — вершина еволюційної піраміди, втілення надій своїх батьків, неповторна особистість. Якщо ви впевнені в собі, то перешкоди стають для вас викликом, а виклик спонукає до звершень. І неприємності відступлять, тому що ви, замість того, щоб турбуватися, як вам жити, занурюєтеся в гущу життя.