015 – Професійна освіта (спеціалізація – електротехнології та електромеханіка) (бакалавр, магістр)
Студенти цієї спеціальності отримують ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку в галузі:
– забезпечення справного стану, безаварійної та надійної роботи електромеханічних пристроїв та обладнання; – профілактичного обслуговування та ремонту електромеханічного обладнання; – розробки перспективних планів підвищення енергоефективності електромеханічного обладнання; – педагогічної діяльності з електротехнічних та електромеханічних дисциплін у вищих професійно-технічних навчальних закладах.
Робота, яку зможуть виконувати:
– створювати та використовувати енергоефективне електромеханічне обладнання під час управління та навчання;
– передавати знання психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання учням професійно-технічних навчальних закладів, студентам ВНЗ.
– передавати знання психолого-педагогічної та електротехнічної галузей під час управління та навчання учням професійно-технічних навчальних закладів, студентам ВНЗ.
Як фахівці галузі керування технічними процесами зможуть обіймати такі посади:
– техніка-програміста;
– молодшого інженера контрольно-вимірювальних приладів;
– молодшого інженера-наладчика електрообладнання електромеханічних систем;
– молодшого інженера-наладчика автоматизованих систем керування;
– молодшого інженера-наладчика електроприводів промислових установок;
– майстра виробничої дільниці;
– майстра майстерні спеціальної техніки й обладнання (промисловості);
– майстра із комплексної автоматизації та телемеханіки;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій;
– технолога-наставника.
– молодшого інженера контрольно-вимірювальних приладів;
– молодшого інженера-наладчика електрообладнання електромеханічних систем;
– молодшого інженера-наладчика автоматизованих систем керування;
– молодшого інженера-наладчика електроприводів промислових установок;
– майстра виробничої дільниці;
– майстра майстерні спеціальної техніки й обладнання (промисловості);
– майстра із комплексної автоматизації та телемеханіки;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій;
– технолога-наставника.
Як фахівці освітньої галузі зможуть обіймати такі посади:
– викладача спеціальних дисциплін та майстра виробничого навчання професійного навчального закладу; технолога-наставника;
– методиста вищої категорії; асистента; методолога;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій.
– методиста вищої категорії; асистента; методолога;
– старшого лаборанта навчального процесу;
– завідувача навчальної лабораторії;
– інструктора виробничого навчання робітників масових професій.
Відмінності від інших спеціальностей ФІТ:
У процесі підготовки фахівців спеціальності 015 – Професійна освіта (спеціалізація – електротехнології та електромеханіка) здійснюється підготовка подвійної спеціалізації: педагогічної та галузевої – електротехнології та електромеханіка.
Студенти оволодівають компетенціями електротехнічної галузі під час управління та навчання; отримують ґрунтовну психолого-педагогічну підготовку.
Паралельно опановують методиками викладання фахових дисциплін та мають право викладати електротехнічні та психолого-педагогічні дисципліни у вищих навчальних закладах.